zondag 11 oktober 2009

Tere bloem

Vandaag maak ik er een luie dag van. Heb alleen even de hond uitgelaten, voor de rest blijf ik vandaag lekker achter de pc.
Ik heb een stacaravan op een camping, maar de weersvooruitzichten waren slecht, dus ben ik thuisgebleven. Is ook weer eens lekker, voor de afwisseling.
Hier is een oudere tube, bloemen fotografeer en tub ik bijzonder graag.
Fijne zondag

Today I am lazy. Gone just for a walk with my doggie, for the rest of the time I am staying behind my PC.
This is an older tube, I love to make pictures of flowers and tube them.
Have a nice sunday

1 opmerking:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 7 post on Oct. 22, 2009. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen